sobota, 28 maja 2016

BLACK & WHITE

Zawsze kiedy zachce mi się zdjęć to słońce ucieka albo zaczyna padać deszcz. Dzisiaj padał deszcz.
Ciężko jest znaleźć idealne szpilki kiedy te IDEALNE według mnie to Loubutin czy Manolo Blahnik. Budżet  i dostępność butów pozwoliły mi na szpilki Vices. Myślę ,że w miarę dobrze się prezentują. Czarne szpilki to w końcu klasyka ,której pragnie prawie każda kobieta. Ja pragnę tych idealnych i mam nadzieję ,że kiedyś je znajdę.















| Spodnie-Zara | szpilki-Vices | 


2 komentarze:

  1. Twój blog jest nudny. Nie pokazujesz na nim nic fajnego. Im nowsza stylizacja tym bardziej beznadziejnie dobierasz ubrania. Wszystkie rzeczy na twoim blogu są oklepane. Stwórz coś nowego w końcu DZIEWCZYNO! A i co do wpisów to twoje posługiwanie się poprawną polszczyzną jest na bardzo niskim poziomie. Nie piszesz niczego z sensem. Nad wpisami też Ci radzę popracować, bo na pewno z taki blogiem stylizacjami i wpisami się nigdzie nie wybijesz.

    OdpowiedzUsuń